Facebook-side til din bedrift!


   worldmap users

Altiweb hjelper deg å lansere din egen bedriftsside på Facebook.
Pakken vår inkluderer alt du trenger for å starte dialogen med kundene dine via Facebook.

Hva er med i “Altiweb Facebook” pakken?

Produksjon og design av siden fra A-Å, hvorav følgende er inkludert:

  •   Opprettelse av bedriftside plassert i tilrettelagt bransje og kategori.
  •   Plassering av logo og velkomstbilde tilpasset av designer.
  •   Optimalisere til bruk av “Like” (tilhenger) funksjonalitet.
  •   Plotting av generell bedriftsinformasjon, samt produktinfo.
  •   Tilrettelegging av “Wall” (diskusjonsvegg) for dialog med dine tilhengere.
  •   Installasjon av bildegalleri for utstilling av dine produkter og tjenester.
  •   Administrasjonsrettigheter slik at du kan redigere og utvikle Facebooksiden din med tiden.

 

Ring 21 97 21 00 for et tilbud

Lansering av siden din på Facebook Places (hvis aktuelt).
Fri support vedrørende bruk og redigering av Facebooksiden.
Tips og råd for hvordan du skal lykkes med din markedsføring gjennom sosiale medier.

 

Pris for produksjon, drift og fri support 1. år Nok 4999,- eksl mva.

 

Hvorfor bør du ha en Facebookside?Altiweb Facebook side


 

 

10 grunner til at din bedrift bør være på Facebook

Hvorfor din bedrift bør ha en Facebookside? Med alt det Facebook har vokst seg til å bli kan man vel heller spørre seg, hvorfor ikke? Tilhengere, kunder, din målgruppe er allerede der, klare for å se hva du har å tilby. Det er bare opp til deg å benytte deg av ressursen. Vi gir deg 10 gode grunner til å sette i gang!

1. Få mer oppmerksomhet i søkemotorer

En Facebookside registreres for søk i søkemotorer og vil dukke opp ved søk på bedriftsnavn i alle de største søkemotorene. Facebooksider er rangert som en sterk kilde av søkemotorene. Det vil si at du kan øke trafikken betraktelig til din bedrift på nettet.

 2. Utnytt fordelene ved et sosialt nettverk

Altiweb Facebook LikeJoin oss på Facebook! Klikk på tommelen!

Ved å ha en Facebookside blir du ikke bare mer synlig gjennom søkemotorer, men folk kan finne
bedriften gjennom en venn eller en venns nyhetsoppdatering.

Tilhengere kan anbefale siden videre til sine venner og på den måten spre informasjonen for deg!

 3. Få kontakt med en hel verden

Det er ingen tvil om at nettet har gjort det meste lett tilgjengelig for oss, og Facebook er med på å binde oss enda tettere sammen. En hel verden har tatt i bruk Facebook, og antall medlemmer øker fortsatt. Ved å bruke en Facebookside kan du og din bedrift dermed nå mennesker verden over. Prøver du i tillegg å nå en målgruppe som passer under beskrivelsen nettinteressert og sosial, vil Facebook være en ypperlig kanal for din bedrift.

 4. Fang ubegrenset med tilhengere

Til forskjell fra en personlig Facebookprofil hvor du har en maksgrense på 5000 venner, kan du ha helt ubegrenset med tilhengere på din bedrifts Facebookside. Pass på å oppdatere siden din ofte med interessant informasjon for å tiltrekke deg så mange tilhengere som mulig.

 5. Engasjer ditt publikum

Hva er vel bedre enn å få masse oppmerksomhet gjennom en gratis kanal som Facebook? Skap engasjerende diskusjoner på siden din. Inviter tilhengere til å delta og mene noe om det du gjør. Antakeligvis vil det føre til at de snakker om din side til sine venner, som igjen kan bli dine tilhengere.

 6. Synkroniser bedriftsbloggen med Facebooksiden din

Selv om det er gratis å bruke sosiale medier, kommer ikke god og innholdsrik informasjon dit like billig! Vær derfor bevisst på at du bruker alle plattformene når du legger ut informasjon. Har din bedrift en blogg, pass på at du synkroniserer den til din Facebookside, så informasjonen automatisk også blir publisert på siden din.

 7. Premier Facebook tilhengerne

Gi dine Facebook tilhengere egne fordeler og skap ny blest rundt din bedrift. Gi dem for eksempel et godt tilbud eller kuponger til bruk i online- eller offlinebutikker. Ikke glem å benytte deg av en metode for å finne ut hvor mange kunder som kommer til deg gjennom Facebooksiden din. Det er alltid lurt å se hvor mye du får igjen for bruken av dette mediet.

8. Oppnå fan til fan-kontakt

Det er ikke mange andre plattformer som gir tilhengere muligheten til å få kontakt med hverandre. For deg er dette en ressurs med tanke på at dine tilhengere og kunder kan hjelpe hverandre. Spesielt nyttig er det for deg som selger komplekse eller omfattende produkter hvor det ofte er behov for kundesupport. Gjennom en Facebookside kan kundene hjelpe hverandre ved å stille og svare på spørsmål.

 9. Arranger en spennende event!

Å arrangere en event gjennom Facebook er en effektfull måte å samle kunder og tilhengere på, enten det er virtuelt eller offline. Events er også en økonomisk måte å engasjere en stor mengde potensielle kunder på. Dine tilhengere kan også promotere din event for deg ved å dele eventen med sine venner på Facebook.

10. Promoter en god sak

Bli inspirert av syklisten Lance Armstrong og bruk siden din til å promotere både deg selv og en god sak. Armstrong bruker sin Facebookside til å fortelle om sine aktiviteter, og produkter han er opptatt av. I tillegg bruker han den til å promotere sitt prosjekt LIVESTRONG, en organisasjon for mennesker som har hatt kreft, eller som har opplevd at noen av sine nære har blitt syke. Et sosialt medium er en perfekt plattform for å promotere slike saker. Bruk din Facebookside til å promotere en sak du er opptatt av.

 

Annonsering på Facebook


  Kontakt oss for mer info om annonsering på Facebook. Priser varierer endel i forhold til etterspørsel og målgruppe.

 

Facebooketikette for bedrifter


Vern om din bedrift på Facebook! Som profesjonell er du helt avhengig av å unngå de typiske Facebookflausene. Faktisk kan de være fatale for deg og din bedrift. Vi gir deg derfor 8 tips om hvordan du praktiserer god etikette på Facebook.


del mail

© 2013 Altiweb AS
Martin Linges Vei 25 - 1364 Fornebu

Telefon: +47 21 97 21 00
Faks:     +47 21 97 21 10

E-post:

Kart:    Trykk her

Logg inn

 

Trenger du hjelp?

Altiweb har fri support alle hverdager,
fra kl. 08:30 til 16:00 på mail og telefon.

E-post:

Telefon: +47 21 97 21 00

eller se våre hjelpesider for veiledning.